Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 5
  • 133

W zespole sprzedażowym kluczową wartość ma wiedza o klientach i pozytywne relacje z nimi. Są to często relacje osobiste handlowiec-klient. Czy istnieją jakieś sprawdzone sposoby jak sprawić, by w razie zwolnienia się handlowca z pracy nie "zabierał" on ze sobą obsługiwanych przez siebie klientów do nowej pracy-naszego konkurenta rynkowego? Czy można się zawczasu przed tym jakoś zabezpieczyć? 

A_P
  • Zapytał
  • @ A_P | 16.03.2014
    • lider
    • laureat
    • 28
    • 12
    • 34

Odpowiedź (1)

  • 2

Warto zadbać o dwie istotne kwestie:

  1. wdrożenie systemu CRM i systematyczne aktualizowanie zawartych w nim informacji. Wiedza na temat klientów powinna być wiedzą firmową, a nie tylko osobistą wiedzą handlowca. CRM powinien pomóc w realizacji tego celu.
  2. zabezpieczenie się odpowiednią umową podczas przyjmowania handlowca do pracy
  • Odpowiedział
  • @ | 29.04.2014
  • TRENER MODERATOR ALTKOM AKADEMII