W tabeli mam umieszczone konkretne dane (jak na obrazu).
chciałabym, aby:
1). wszystkie dane np. z KAT.1, KAT.2 itd. były kopiowane i przenoszone do kolejnych arkuszy: Arkusz KAT.1, Arkusz KAT.2 itd.,
(nowych arkuszy nie chcę tworzyć, ponieważ będą one stworzone na stałe).
2). jeżeli nie ma jakiejś KAT. to ma pominąć i wykonywać krok dalej,
3). liczba kategorii jest stała i wiadoma (jest ich zawsze 7 i zawsze nazywają się tak samo).
Próbowałam stworzyć makro na zasadzie filtrowania, jednak kiedy w kolumnie "kategoria" brakuje którejś z KAT, to niestety nie działa jak powinno.
(np. brakuje KAT.2 i w arkuszu do którego miała trafiać KAT.2 trafiają dane z KAT.1 - to jest oczywiste, bo wrzuca wcześniej skopiowane dane, jednakże strasznie mi to utrudnia pracę).