Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 2
  • 10
  • 62

Czy znacie jakieś sprawdzone metody jak efektywnie zarządzać sobą w czasie? Borykam się z problemem, że chciałbym zrobić więcej w zakresie IT, natomiast czuję, że swój czas „marnuje”, że mógłbym go lepiej/inaczej spożytkować, co wpłynęłoby pozytywnie na moją wiedzę z zakresu IT.

Grzegorz_Chojnowski_
  • Zapytał
  • @ Grzegorz_Chojnowski_ | 03.09.2016
    • lider
    • laureat
    • 40
    • 10
    • 57

Odpowiedzi (2)

  • 0

Metoda Pomodoro. :) - polecam. jeden warunek powodzenia: stosować systematycznie.

  • Odpowiedział
  • @ | 25.10.2016
  • TRENER ALTKOM AKADEMII
  • 0

GTD jest dobrym pomysłem zarządzania... w zasadzie nie tyle sobą w czasie ile zadaniami i celami, ale to się wiąże.

I najprostsze narzędzia takie jak kanban i matryca Esienhowera.

  • Odpowiedział
  • @ | 23.11.2016
  • TRENER ALTKOM AKADEMII