Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 6
  • 74

Proszę polecić mi darmowe narzędzie do helpdesku dla jednej organizacji hostowane u siebie. Funkcjonalność jakiej oczekuję to:

- tworzenie zgłoszeń przez użytkowników, możliwość dołączania załączników,

- informacja na @ o statusie zgłoszenia,

- obsługa zgłoszeń przez administratora z możliwością generowania raportów z historią.

Grzegorz_Woś
  • Zapytał
  • @ Grzegorz_Woś | 11.08.2016
    • laureat
    • 5
    • 1
    • 32
Zaloguj się aby zadać pytanie
Pokrewne

Odpowiedź (1)

  • 12

W innym poście widziałem notkę o QNAPie. Tam można zainstalować jako aplikację osTicket, który według mnie jest godny polecenia. Z narzędzi polecam SpiceWorks. Oprócz dobrego helpdesku posiada również moduły inwentaryzacji oraz monitoringu, które współpracują ze sobą. Można skonfigurować rule monitorujące i automatycznie otrzymywać incydenty jeśli jakieś zadane wartości zostały przekroczone. Zostaniemy też poinformowani o tym fakcie na maila.

Łukasz_Chłap
  • Odpowiedział
  • @ Łukasz_Chłap | 12.08.2016
    • lider
    • laureat
    • ekspert
    • 7
    • 37
    • 12