Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 3
  • 1.1K
Komentarze (2)
gotowe do publikacji
Skomentował : @ TRENER ALTKOM AKADEMII ,26.06.2013

Odpowiedź (1)

  • 6

Dla Excela dni robocze to standardowo wszystkie dni od poniedziałku do piątku. W Excelu 2010 funkcja =DNI.ROBOCZ(data_początkowa;data_końcowa;święta), a w Excelu 2007 =NETWORKDAYS(data_początkowa;data_końcowa;święta) pozwala na podstawie dwóch dat obliczyć liczbę dni roboczych.
Jeżeli podamy datę początkową 2013-05-01 oraz końcową 2013-05-15 to otrzymamy wynik = 11.
Oznacza to, że jest łącznie 11 dni od poniedziałku do piątku. W tym czasie mamy jeszcze dodatkowo dwa dni świąteczne 1 i 3 maja.
Daty te podajemy w trzecim polu argumentów funkcji. W takim przypadku uzyskujemy wynik =9. Excel nie tylko pomija soboty i niedziele, lecz również dni przypadające w podanych datach.


 

  • Odpowiedział
  • @ | 10.06.2013
  • TRENER ALTKOM AKADEMII
Komentarze