Witam.
W jaki sposób można zaimportować książkę adresową z Outlooka do Excela?
Pozdrawiam.
Michał.
Witam.
W jaki sposób można zaimportować książkę adresową z Outlooka do Excela?
Pozdrawiam.
Michał.
W programie Outlook 2013 lub 2016 na komputerze PC wybierz pozycję Plik.
Wybierz pozycję Otwórz i eksportuj > Importuj/Eksportuj.
Wybierz pozycję Eksport do pliku.
Wybierz pozycję Wartości oddzielone przecinkami.
TEN KROK JEST KLUCZOWY, zwłaszcza w przypadku, gdy korzystasz z komputera należącego do innej osoby: w oknie Wybierz źródłowy folder eksportu w razie potrzeby przewiń do początku i wybierz folder Kontakty w obszarze swojego konta. Wybierz przycisk Dalej.
Wybierz pozycję Przeglądaj, nadaj plikowi nazwę, a następnie wybierz przycisk OK.
Potwierdź lokalizację zapisu nowego pliku kontaktów na komputerze i wybierz przycisk Dalej.
Wybierz przycisk Zakończ, aby natychmiast rozpocząć eksportowanie kontaktów. Po zakończeniu procesu eksportowania w programie Outlook nie zostanie wyświetlony żaden komunikat, ale nie będzie już wyświetlane pole Postęp importowania/eksportowania.
Znajdź nowy plik csv na komputerze i otwórz go w programie Excel, aby upewnić się, że zawiera właściwe kontakty. Prawdopodobnie widocznych będzie wiele pustych komórek. To normalne.
Na ogół zaleca się zamknięcie pliku bez zapisywania zmian — w przeciwnym razie w pliku mogą pojawić się błędy uniemożliwiające użycie go do importowania danych. Jeśli tak się stanie, można ponownie uruchomić proces eksportowania i utworzyć nowy plik.
Za pomocą programu Excel możesz zaktualizować informacje w pliku csv. Aby zapoznać się z poradami dotyczącymi pracy z listą kontaktów w programie Excel, zobacz: