Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 8
  • 34

Odpowiedź (1)

  • 2

Po pierwsze, to poinformuj menedżera, że masz za dużo na głowie (zakładając, że jest to związane z nadmiarem obowiązków i trwa to dłuższy czas, a nie wynika to z odpuszczenia sobie obowiązków).

Jeżeli są to piki, że czasem mam za dużo jak na jeden dzień to moja propozycja:

- ustawienie priorytetu A,B,C (gdzie A to najważniejsze),

- w pierwszej kolejności robisz wszystko z A a potem z B i C.

To jak przydzielać priorytety zależy od specyfiki Twojej pracy.

Mogę Ci polecić 2 książki, które mi pomogły:

  • Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (MOŻESZ KUPIĆ ODE MNIE - sprzedaję swoje książki na Allegro).
  • Zarządzanie czasem. Brian Tracy.
Grzegorz_Chojnowski_
  • Odpowiedział
  • @ Grzegorz_Chojnowski_ | 08.06.2016
    • lider
    • laureat
    • 40
    • 10
    • 57