Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 4
  • 202

Czy są jakieś metody (warsztaty), na których można by "wypróbować" założenia ITIL-a? W mojej firmie odczuwamy potrzebę zorganizowania wspracia użytkowników w sposób sformalizowany. Czeka nas wdrożenie systemu obsługi Help Desku i chciałbym wybrać jakiś warsztat, który przygotuje mój niewielki zespoł do nowego stylu pracy. Czy możecie mi coś wskazać?

Uczestnik szkolenia
  • Zapytał
  • @ Uczestnik szkolenia | 04.02.2014

Odpowiedź (1)

  • 8

Witam.

Jak najbardziej warto jest poznać założenia ITIL-a przed decyzją o wdrożeniu jakiegokolwiek narzędzia do wspierania pracy Help Desku. To, w jakim stopniu warto będzie wykorzystać zalecenie tej biblioteki, zależy od wielu czynników, w tym od gotowości organizacji do zdefiniowania i wykorzystywania podejścia procesowego. Pierwszym, praktycznym krokiem może być uczestnictwo w symulacji biznesowej Apollo 13, przekrojowo odwołującej się do założeń ITIL-a. Jest to cenne doświadczenie nie tylko do samego IT, ale także przedstawicieli "klienta" działu IT czy działu utrzymania. Takie grupowe doświadczenie pozwoli na lepsze zrozumienie celu stosowania zarządzania usługowego. Więcej na temat tej symulacji można dowiedzieć się oglądająć webinarium:

 

  • Odpowiedział
  • @ | 04.02.2014
  • TRENER ALTKOM AKADEMII
Komentarze
Polecam szkolenie Apollo - warto je zrobić nawet w formie imprezy integracyjnej. Jedno co - to warto by brał w nim udział cały zespół, albo też chociaż po przedstawicielu każdego z zespołów (sprzedaży, bok, utrzymania,...)
Skomentował : @ Andrzej_Dopierała ,13.09.2014
  • 83
  • 65
  • 169