Jak w temacie
Usunięcie wiadomości z kolejki jest procesem dwuetapowym. Po pierwsze, trzeba wiadomość zatrzymać, a po drugie, usunąć z kolejki. Najlepiej i najszybciej można to zrobić z Exchange Shella.
Poniższe polecenie wstrzyma wiadomość z ciągiem znaków "Impreza Piwna" w tytule we wszystkich kolejkach, na wszystkich serwerach Hub Transport:
Get-TransportServer | Get-Queue | Get-Message -ResultSize unlimited | where {$_.Subject -eq "Impreza Piwna"} | Suspend-Message
a kolejne je usunie:
Get-TransportServer | Get-Queue | Get-Message -ResultSize unlimited | Where {$_.Subject -eq "Impreza Piwna"} | Remove-Message -WithNDR $False
Jeśli trzeba usunąć wiadomość z konkretnego serwera po poleceniu Get-TransportServer, trzeba podać jego nazwę.
Druga możliwość usunięcia wiadomości, to zastosowanie reguły transportowej:
New-TransportRule -Name "Usuwanie wiadomosci" -Priority '0' -Enabled $true -SubjectContainsWords 'Impreza Piwna' -DeleteMessage $true
Zastosowane filtry mogą być dowolne, odwołują się do atrybutów wysłanej wiadomości.
Nie wiem, czy zdążysz to wykonać, chyba że wcześniej zatrzymasz usługę na HT... Jeśli już trafi do użytkowników, to pozostaje tylko im usunąć to ze skrzynki. Musisz jednak pamiętać, że wymaga to uprawnień z grupy Discovery Management.