Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 6
  • 744

Otrzymuję regularnie raporty w postaci poczty w Outlooku. Można je rozpoznać po tytule i mogę je otrzymywać w postaci tabelki w treści html lub w postaci załącznika, pliku Excela xlsx.

Na moim komputerze jest zaś plik excelowy, który porównuje raporty, które otrzymuję Outlookiem z innymi danymi.

Czy i jak można dokonać  automatyzacji takiego pliku Excel polegającej na otwieraniu poczty z określonym tytułem, kopiowania tabeli w nim zawartej (lub kopiowania tabeli z załączonego pliku) i aktualizacji danych w pliku Excela na moim komputerze?

 

Jacek_Kotowski
  • Zapytał
  • @ Jacek_Kotowski | 17.07.2014
    • lider
    • laureat
    • ekspert
    • 60
    • 54
    • 94

Odpowiedź (1)

  • 3

Rozwiązaniem jest VBA w pakiecie Microsoft Office.

Należy oprogramować cały proces i np. z poziomu formularza (UserForm) w Microsoft Excel sterować informacjami pochodzącymi z Microsoft Outlook.

  • Odpowiedział
  • @ | 22.07.2014
  • TRENER ALTKOM AKADEMII