Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 5
  • 256
Zaloguj się aby zadać pytanie
Pokrewne

Odpowiedź (1)

  • 6

Szanowny Panie.

Dziękuję bardzo za pytanie -  jest to pytanie, z którym zwracają się często osoby, które nie podchodziły wcześniej do egzaminów pomostowych (brigde) z Service Manager v2 do poziomu ITIL Expert w obecnej ścieżce egzaminacyjnej. Na dzień dzisiejszy (tj. 28.06.2013), bazując na informacji z dnia 10.09.2012 opublikowanej tutaj:

http://www.itil-officialsite.com/Qualifications/RoutesintotheCurrentSchemeForEarlierITILCertificateHolders.aspx

Posiadacze pełnej certyfikacji ITIL Manager (ITIL v.2), chcący otrzymać certyfikat ITIL Expert, powinni zdać bieżący egzamin ITIL Foundation, jak również do wyboru egzamin Service Strategy lub Continual Service Improvement. Po pozytywnym przejściu tego poziomu, należy podejść do egzaminu MALC – Managing Across The Lifecycle.

Należy zwrócić uwagę, że powyższe reguły stosują się tylko do osób posiadających pełna certyfikację ITIL Manager v.2 (zdane oba egzaminy: Service Support oraz Service Delivery). Niemniej jest to znaczące ułatwienie dla osób posiadających już certyfikacje ITIL na tym poziomie w porównaniu do czaso- i kosztochłonnej pełnej ścieżki certyfikacyjnej poziomu ITIL Expert.

Proszę również zwrócić uwagę na ograniczenia dotyczące systemu przyznawania punktów przy wyborze tej metody certyfikacji, jak również na ułatwienia przy certyfikacji do poziomu ITIL Expert dla osób posiadających certyfikat ITIL Practitioner z wersji 2.

Szczegółowe informacje znaleźć można w podanym powyżej URL.

 

Z poważaniem.
Paweł Dąbrowski.

Trener – specjalista ds. zarządzania w IT.

  • Odpowiedział
  • @ | 28.06.2013
  • TRENER MODERATOR ALTKOM AKADEMII