Jaką polecacie aplikację do organizacji i zarządzania zadaniami na iOS?
Jaką polecacie aplikację do organizacji i zarządzania zadaniami na iOS?
Osobiście korzystam z dwóch programów: Action Agenda oraz Planner Plus, w zależności od potrzeby danej chwili. Obie aplikacje są oczywiście kompatybilne z pocztą, przypomnieniami i podstawowym kalendarzem.
Action Agenda jest aplikacją dla osób bardziej "wymagających", jeśli chodzi o ilość zajęć, spotkań i tematów, do tego jest w miarę przejrzysta i "kolorowa".
Tak naprawdę, to warto przetestować kilka aplikacji, aby dobrać odpowiednią dla siebie i swoich potrzeb.
Powodzenia :)
Ja lubię http://www.rememberthemilk.com/
No i rzecz jasna, klasyk: http://www.nozbe.com/pl/
A może coś prostszego, jak evernote?
http://evernote.com/intl/pl/ Intuicyjne, zgodne z GTD i motywujące:)