Kategorie szkoleń | Egzaminy | Kontakt
  • 1
  • 3
  • 309

Mamy wdrożonego Exchange 2010, użytkownicy korzystają z Outlooka 2010 i OWA zarówno w domenie, jak i przy dostępie z zewnątrz. W domenie wszystko działa prawidłowo. Dostęp z zewnątrz też użytkownicy mają do skrzynek, ale zgłaszają błędy w synchronizacji książki adresowej offline oraz brak widoczności czasu wolnego i zajętego w kalendarzach przy organizacji spotkań, chyba nie działa również funkcja autodiscover. Jak mogę to zdiagnozować?

Uczestnik szkolenia
  • Zapytał
  • @ Uczestnik szkolenia | 21.06.2013

Odpowiedź (1)

  • 7

Niestety przyczyn może być wiele:

  • błędna konfiguracja zewnętrznych URL dla poszczególnych usług działających na CASie - trzeba sprawdzić w konsoli
  • błedna konfiguracja rekordów w publicznym DNS
  • nieprawidłowy certyfikat do SSL, itp.

Trzeba zdiagnozować problem i uściślić pytanie.

Proponuję skorzystać z analizatora dostępu do Exchange, powinnien wykryć w czym tkwi problem.

https://www.testexchangeconnectivity.com/

 

 

Wykonanie testu wymaga podania konta i hasła dostępu do skrzynki, ze względów bezpieczeństwa zaleca się utworzenie konta testowego na czas diagnozowania.

  • Odpowiedział
  • @ | 21.06.2013
  • TRENER ALTKOM AKADEMII