Zapytaj o termin
Zapytaj o tryb szkolenia
Lokalizacja | Termin | Cena | Wybierz | |
---|---|---|---|---|
{{place.city}}
{{ event_pack_item.event_details.education_center.name }}
???
|
{{place.date}}
({{ event_pack_item.product_details.product_informations.code }} / {{ event_pack_item.product_details.product_informations.name }})
{{ altkomDateFormatMoment(event_pack_item.event_details.startdate, event_pack_item.event_details.enddate) }}
???
|
|
||
Skontaktuj się z nami | ||||
Dostępne terminy: | ||||
Lokalizacja i termin do uzgodnienia |
|
-
Liczba miejsc (dostępnych: {{ basketAddItem.free_seats}})
{{ basketAddItem.city }}
{{ basketAddItem.date }}
Liczba miejsc xxxxxxxxxx
Żeby dowiedzieć się, czy dane szkolenie będzie realizowane stacjonarnie skontaktuj się ze swoim Opiekunem lub zadaj pytanie przez Formularz kontaktowy
Partnerstwo IT z biznesem - praktyka budowania relacji z innymi działami w organizacji
Wyposażenie uczestników w narzędzia i sposoby pozwalające współpracować i komunikować się z biznesem, unikać nieporozumień i konfliktów oraz rozwiązywać sprawy w partnerskiej atmosferze.
Budowanie relacji z pracownikami innych działów to sztuka wymagająca zarówno doskonałych umiejętności jasnej i otwartej komunikacji, jak i rozumienia stanowiska i potrzeb innych ludzi.
Szkolenie pozwoli wyposażyć uczestników w umiejętności pozwalające budować relacje pomiędzy działami oraz dbać przy tym o realizację zadań i osiąganie celów.
W czasie szkolenia uczestnicy nabędą wiedzę w obszarach:
- Świadomość własnych zachowań oraz obszarów wymagających wzmocnienia w zakresie komunikacji
- Umiejętność wyrażania zdania i określenia swojego stanowiska
- Radzenie sobie z presją innych osób
- Zmniejszenie napięć i konfliktów
- Korzystanie ze sposobów planowania pracy i zadań zlecanych przez biznes
- Zwrócenie uwagi na płaszczyznę wypracowania porozumienia i rozwiązania sprawy z którą się zwraca klient wewnętrzny
- Pozytywne nastawienie do budowania relacji z innymi działami
- Wzmocnienie wizerunku działu IT
- Budowanie organizacji uczącej się
Szkolenie nie wymaga wcześniejszego przygotowania.
- Szkolenie - język polski
- Materiały - język polski
1. Dział IT, a inne działy w firmie
- Znaczenie działu IT w firmie.
- Cele działu IT a firmowe cele długoterminowe.
- Cele działu IT a cele innych działów.
- Spojrzenie systemowe na działanie firmy – pętle zależności pomiędzy poszczególnymi działami
- Silosy organizacyjne - jak je rozbijać?
- Mity i stereotypy IT vs biznes.
2. Efektywność pracy w zespole IT
- Zadania IT czyli zespół od dostarczania wartości biznesowej poprzez zadania techniczne.
- Słuchanie i zadawanie pytań jako podstawa porozumienia.
- 3 najczęstsze pytania biznesu do IT i sposób jak na nie odpowidać?
- Techniki asertywnej reakcji i odmowy.
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w kontaktach z przedstawicielami innych działów.
- Feedback - jako sposób na konstruktywną uwagę lub poradę.
- Usprawnianie i ciągłe doskonalenie.
3. Sytuacje konfliktowe w relacjach z pracownikami innych działów
- Najczęstsze przyczyny konfliktów pracowników działów IT z pracownikami innych działów.
- Fazy i rodzaje konfliktów.
- Emocje i reakcje na konflikt.
- Metody rozwiązywania konfliktów i dochodzenia do konsensusu.
4. Planowanie efektywnej pracy w dziale IT
- Wyznaczenie priorytetów działań z uwzględnieniem celów działu IT oraz celów innych działów.
- Zarządzanie zadaniami - podejście kaskadowe i zwinne.
- Estymowanie niezbędne do realizacji poszczególnych zadań.
5. Budowanie relacji czyli długoterminowa współpraca
- Budowanie relacji interpersonalnych w oparciu o style myślenia
- Narzędzia budowania relacji między działem IT a innymi działami w firmie. Budowanie wizerunku działu IT.
- Action Plan – czyli co mogę zrobić aby dział IT efektywnie współpracował z innymi działami w firmie?
Basic
Powtórzenia szkolenia