Altkom Akademia - Szkolenia i kursy informatyczne
 

Doskonalenie kompetencji społecznych w organizacjach

zadzwoń

infolinia edukacyjna

801 25 85 66

Firma szkoleniowa Altkom Akademia
  • (58)
  • (44)
  • (24)
  • (15)
  • (15)
  • (15)
  • (24)
  • (6)
  • (21)
  • (20)
  • (10)
  • (10)
  • (8)
  • (14)
  • (5)
  • (34)
  • (10)
  • (20)
  • (7)
  • (7)
  • (13)
  • (11)
  • (8)
  • (19)
  • (12)
  • (3)
  • (8)
  • (2)
  • (4)
  • (475)
  • (62)
  • (23)
  • (25)
  • (4)
  • (21)
  • (54)
  • (34)
  • (7)
  • (5)
  • (5)
  • (6)
  • (291)
  • (22)
  • (225)
  • (10)
  • (18)
  • (16)
  • (7)
  • (100)
  • (35)
  • (27)
  • (20)
  • (7)
  • (18)
  • (1)
  • (7)
  • (457)
  • (352)
  • (211)
  • (19)
  • (1)
  • (46)
  • (5)
  • (35)
  • (8)
  • (1)
  • (3)
  • (5)
  • (116)
  • (44)
  • (5)
  • (6)
  • (53)
  • (12)
  • (23)
  • (20)
  • (4)
  • (7)
  • (5)
Powrót

Profesjonalny menedżer sprzedaży

  • Opis szkolenia
  • Tematy zajęć
  • Przybornik

Cel projektu szkoleniowego

  • Zapoznanie uczestników z narzędziami motywowania pracowników sprzedaży.
  • Usystematyzowanie wiedzy na temat standardów obsługi i technik sprzedaży.
  • Nauczenie wspierania pracowników w zakresie ich działań sprzedażowych.
  • Nauczenie udzielania informacji zwrotnej w taki sposób, aby zmotywować pracowników do zmiany swojego zachowania.

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia

Po ukończeniu zajęć uczestnik:

  • Potrafi skutecznie motywować zespół sprzedawców;
  • Potrafi udzielać pracownikom informacji zwrotnej na temat ich pracy oraz stosowanych przez nich technik i narzędzi;
  • Potrafi przekazać uczestnikom wiedzę na temat technik sprzedaży na poszczególnych etapach procesu sprzedaży;
  • Wie w jaki sposób powinien wyglądać standard obsługi klienta i jaką rolę pełni on w procesie sprzedaży.

Zastosowane metody pracy oddziałują na postawy uczestników. Pomiar głębokości zmiany w postawach jest możliwy w miejscu pracy uczestników.

Kod szkolenia HR-MS

Czas trwania 2 dni / 16 h

Poziom szkolenia

Średniozaawansowany

Metoda szkolenia

  • Wykład
  • Warsztaty

Szkolenie autoryzowane przez

Kursy biznesowe - Altkom

Moduł 1 Kontrola i wzmocnienie; wskaźniki efektywności handlowca – czyli jak miarodajnie oceniać działania handlowca i jak nimi kierować

Zawartość merytoryczna

  • Targety, cele, zadania; podejście ilościowe i jakościowe.
  • Ocena handlowca w odniesieniu do poszczególnych faz sprzedaży – po co warto „wchodzić w szczegóły” monitorując pracę handlowca.
  • Jakie działania podjąć, aby ocena pozytywnie motywowała handlowca do podnoszenia wyników, a nie „podcinała jemu skrzydła”.

Korzyści dla uczestnika

  • Potrafi skutecznie dobrać i zastosować „twarde” wskaźniki zarządzania pracą handlowca.
  • Potrafi rzetelnie ocenić i odpowiednio zmotywować handlowca.

Moduł 2 Motywowanie handlowca, motywowanie zespołu handlowego

Zawartość merytoryczna

  • Motywujące działania szefa sprzedaży; „mityczne chwyty”, które na pewno nie zmotywują.
  • Motywowanie pozafinansowe pracowników sprzedaży.

Korzyści dla uczestnika

  • Wie jak dobrać techniki motywacji do poszczególnych pracowników.

Moduł 3 Analiza potencjału klienta

Zawartość merytoryczna

  • Analiza potencjału klienta.
  • W jaki sposób zadawać pytania, aby poznać potrzeby i możliwości zakupowe klienta?
  • W jaki sposób rozpocząć proces sprzedaży?
  • Wspieranie pracowników w analizie potencjału klienta – jak pokazać pracownikom ich rolę w tym działaniu.

Korzyści dla uczestnika

  • Potrafi analizować potencjał klienta i rozpoczynać proces sprzedaży.
  • Potrafi wesprzeć pracowników w inicjowaniu sprzedaży i analizie klienta.

Moduł 4 Wprowadzanie standardu obsługi i technik sprzedaży

Zawartość merytoryczna

  • Standard rozmowy z klientem – jak powinien wyglądać.
  • Budowanie wizerunku firmy dzięki stosowaniu standardu pracy z klientem.
  • Techniki sprzedaży na poszczególnych etapach procesu sprzedaży: od inicjowania po zamykanie sprzedaży.
  • Prawidłowe i nieprawidłowe zachowania podczas kontaktu z klientem.

Korzyści dla uczestnika

  • Wie jak powinien wyglądać standard obsługi klienta i technik sprzedaży.
  • Zna techniki sprzedaży na poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
  • Potrafi identyfikować prawidłowe i nieprawidłowe zachowania swojego zespołu w kontakcie z klientem.

Moduł 5 Menedżer coachem sprzedawców

Zawartość merytoryczna

  • Wspieranie pracowników w zakresie pracy z klientem.
  • Udzielanie pracownikom informacji zwrotnej na temat działań, które podejmują.
  • Prezentowanie odpowiednich zachowań.
  • Udzielanie instruktarzu pracownikom.

Korzyści dla uczestnika

  • Potrafi pokazać pracownikom prawidłowe zachowania podczas kontaktu z klientem.
  • Potrafi wesprzeć pracowników w ich pracy z klientem oraz udzielić informacji zwrotnej.

Moduł 6 Podsumowanie zajęć

Zawartość merytoryczna

  • Podsumowanie całości warsztatu.
  • Ćwiczenia na wybranych realnych przypadkach zastosowania poznanych metod.
  • Opracowanie „katalogu dobrych praktyk” menedżera sił sprzedaży.

Korzyści dla uczestnika

  • Potrafi zaplanować swoje działania i systematycznie je wdrażać w życie.

Cena nettoPLN1 600 

Termin i lokalizacja do uzgodnienia

formularz - szkolenia biznesowe

Wybierz interesujące Cię terminy

I wyślij zgłoszenie

Imię  
*
Nazwisko  
*
Telefon  
*
Adres e-mail  
*
Firma  
*  
rozwiń
Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu realizacji zgłoszenia dla Altkom Akademia S.A., zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883). Świadom(a) jestem faktu, że przysługuje mi prawo wglądu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania.
    
rozwiń
Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych dla Altkom Akademia S.A., zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883). Świadom(a) jestem faktu, że przysługuje mi prawo wglądu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania.

Bony szkoleniowe EFS

Beneficjentom bonów szkoleniowych udzielamy pełnej informacji na temat poszukiwanego szkolenia, korzyści z jego ukończenia oraz naszych instruktorów.

Dalej

Ścieżki certyfikacyjne

Międzynarodowe certyfikaty są uznaną formą potwierdzenia posiadanych kwalifikacji zawodowych (...) Wymagania warunkujące uzyskanie certyfikatu określają autoryzujące go organizacje...

Dalej

Seminaria i konferencje

Problemowe ujęcie tematów, obiektywizm, wysoki poziom merytoryczny, spotkania ze specjalistami, ciekawe dyskusje to wizytówka naszych seminariów. Każde seminarium składa się z części...

Dalej

Akademia .6 Stron Sukcesu

Szkolenia rozwijające osobiste i społeczne kompetencje pracowników oraz wartości, którymi się kierują.

Dalej
« »
Novell - Firma szkoleniowa VMware - Firma szkoleniowa SAP - Firma szkoleniowa AgilePM - Firma szkoleniowa Cisco - Firma szkoleniowa Microsoft - Szkolenia certyfikowane Red Hat - Firma szkoleniowa PRINCE2 - Szkolenia autoryzowane Global Knowledge / IBM Business Partner - Firma szkoleniowa ITIL - Firma szkoleniowa CIMA - Firma szkoleniowa Ubuntu - Firma szkoleniowa M_O_R - Firma szkoleniowa
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Rozumiem, nie pokazuj więcej.
G+
FB