Altkom Akademia - Szkolenia i kursy informatyczne
 

Zarządzanie infrastrukturą IT

zadzwoń

infolinia edukacyjna

801 25 85 66

Firma szkoleniowa Altkom Akademia
  • (58)
  • (44)
  • (24)
  • (15)
  • (15)
  • (15)
  • (24)
  • (6)
  • (21)
  • (20)
  • (10)
  • (10)
  • (8)
  • (14)
  • (5)
  • (34)
  • (10)
  • (20)
  • (7)
  • (7)
  • (13)
  • (11)
  • (8)
  • (19)
  • (12)
  • (3)
  • (8)
  • (2)
  • (4)
  • (470)
  • (67)
  • (25)
  • (27)
  • (5)
  • (20)
  • (61)
  • (37)
  • (8)
  • (5)
  • (7)
  • (6)
  • (288)
  • (25)
  • (218)
  • (10)
  • (20)
  • (15)
  • (7)
  • (92)
  • (31)
  • (26)
  • (18)
  • (7)
  • (17)
  • (1)
  • (8)
  • (545)
  • (421)
  • (202)
  • (20)
  • (113)
  • (10)
  • (6)
  • (41)
  • (8)
  • (3)
  • (4)
  • (121)
  • (48)
  • (5)
  • (7)
  • (57)
  • (13)
  • (23)
  • (21)
  • (4)
  • (8)
  • (5)
Powrót

ITIL® Foundation with ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management

  • Opis szkolenia
  • Tematy zajęć
  • Szkolenia powiązane
  • Przybornik

Przeznaczenie szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej i pracowników organizacji IT, planujących doskonalenie wewnętrznych procesów, w oparciu o najlepsze praktyki ITIL® V3 / 2011 oraz osób, które pragną podnieść swoje kwalifikacje w zakresie zarządzania usługami informatycznymi i uzyskać potwierdzające je międzynarodowy certyfikat "Foundation Certificate In IT Service Management" (ITIL® V3).

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia

  • Poznanie pojęć, wybranych modeli oraz koncepcji stosowanych w ITIL® V3 / 2011. 
  • Poznanie cyklu życia usługi, wszystkich procesów biblioteki ITIL® V3 / 2011, oraz wybranych funkcji. 
  • Przygotowanie do egzaminu "Foundation Certificate In ITService Management" (ITIL® V3).

Kod szkolenia ZP-ITIL-FX

Czas trwania 3 dni / 21 h

Poziom szkolenia

Podstawowy

Metoda szkolenia

  • Wykład
  • Warsztaty
  • Dyskusja

Szkolenie autoryzowane przez

Kursy biznesowe - Altkom
  1. Wstęp.
  2. Zarządzanie usługami jako praktyka.
  3. Podejście usługowe w IT.
  4. Tworzenie wartości przez usługę.
  5. Cykl życia usług.
  6. Strategia usług.
    1. Zarzadzanie strategiczne usługami IT.
    2. Zarządzanie portfelem usług.
    3. Zarzadzanie finansowe usługami IT.
    4. Zarzadzanie popytem.
    5. Zarządzanie relacjami z biznesem.
  7. Projektowanie usług.
    1. Zarządzanie katalogiem usług.
    2. Zarządzanie poziomem świadczenia usług (SLM).
    3. Zarządzanie dostępnością (AM).
    4. Zarządzanie potencjałem wykonawczym.
    5. Zarządzanie ciągłością świadczenia usług informatycznych.
    6. Zarządzanie bezpieczeństwem informacji (ISM).
    7. Zarządzanie dostawcami.
  8. Przekazanie usług.
    1. Planowanie i wsparcie przekazania.
    2. Zarządzanie zmianą.
    3. Zarządzanie zasobami i konfiguracją usługi (SACM).
    4. Zarządzanie wydaniami i wdrożeniami.
    5. Walidacja i testowanie usługi.
    6. Ocena zmiany.
    7. Zarządzanie wiedzą.
  9. Eksploatacja usług.
    1. Zarządzanie zdarzeniami.
    2. Zarządzanie incydentami.
    3. Realizacja wniosków.
    4. Zarządzanie problemami.
    5. Zarządzanie uprawnieniami dostępu.
    6. Ustawiczne doskonalenie usług.
    7. Projektowanie mierników.
  10. Siedmiostopniowy proces ustawicznego doskonalenia.
  11. Centrum obsługi użytkowników (Service Desk).
  12. Zarządzanie wsparciem technicznym.
  13. Zarządzanie eksploatacją systemów informatycznych.
  14. Zarządzanie aplikacjami.
  15. Omówienie próbnych pytań egzaminacyjnych.
  16. Egzamin ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management (60 min)

Cena nettoPLN2 350 

Cena promocyjna od

Warszawa 03.04.2017 Kursy i szkolenia biznesowe
Wrocław 10.04.2017 Kursy i szkolenia biznesowe
Warszawa 24.04.2017 Kursy i szkolenia biznesowe
Kraków 24.04.2017 Kursy i szkolenia biznesowe
Poznań 24.04.2017 Kursy i szkolenia biznesowe
Gdańsk 24.04.2017 Kursy i szkolenia biznesowe
Łódź 24.04.2017 Kursy i szkolenia biznesowe

Lokalizacja i terminy

Warszawa 03.04.2017 TG
Katowice 08.05.2017
Kraków 15.05.2017
Poznań 05.06.2017
Warszawa 12.06.2017
Gdańsk 12.06.2017
Warszawa 04.09.2017
formularz - szkolenia biznesowe

Wybierz interesujące Cię terminy

I wyślij zgłoszenie

Imię  
*
Nazwisko  
*
Telefon  
*
Adres e-mail  
*
Firma  
*  
rozwiń
Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu realizacji zgłoszenia dla Altkom Akademia S.A., zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883). Świadom(a) jestem faktu, że przysługuje mi prawo wglądu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania.
    
rozwiń
Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych dla Altkom Akademia S.A., zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883). Świadom(a) jestem faktu, że przysługuje mi prawo wglądu do swoich danych oraz prawo do ich poprawiania.

Bony szkoleniowe EFS

Beneficjentom bonów szkoleniowych udzielamy pełnej informacji na temat poszukiwanego szkolenia, korzyści z jego ukończenia oraz naszych instruktorów.

Dalej

Ścieżki certyfikacyjne

Międzynarodowe certyfikaty są uznaną formą potwierdzenia posiadanych kwalifikacji zawodowych (...) Wymagania warunkujące uzyskanie certyfikatu określają autoryzujące go organizacje...

Dalej

Seminaria i konferencje

Problemowe ujęcie tematów, obiektywizm, wysoki poziom merytoryczny, spotkania ze specjalistami, ciekawe dyskusje to wizytówka naszych seminariów. Każde seminarium składa się z części...

Dalej

Akademia .6 Stron Sukcesu

Szkolenia rozwijające osobiste i społeczne kompetencje pracowników oraz wartości, którymi się kierują.

Dalej
« »
Novell - Firma szkoleniowa VMware - Firma szkoleniowa SAP - Firma szkoleniowa AgilePM - Firma szkoleniowa Cisco - Firma szkoleniowa Microsoft - Szkolenia certyfikowane Red Hat - Firma szkoleniowa PRINCE2 - Szkolenia autoryzowane Global Knowledge / IBM Business Partner - Firma szkoleniowa ITIL - Firma szkoleniowa CIMA - Firma szkoleniowa Ubuntu - Firma szkoleniowa M_O_R - Firma szkoleniowa
Strona wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Rozumiem, nie pokazuj więcej.
G+
FB